27 dec. 2011

Choklad

HÄR kommer då den första av min GÄSTER.
Hoppas ni alla får fina mellandagar och ett bra avslut på 2011.

Ryktet om Rasmus elm idag är STORT - Manchester United...  imponerande.

Jag tränar, slappar och läser i mellandagarna  Liza Marklund -  Du gamla, du fria
Skön känsla...


- - -



Jag heter Johanna Lundgren är 26 år och driver Johannas Choklad AB.
Min chokladfabrik har börjat tömmas på praliner, bräck och marsipan! Julen är över och jag hoppas att alla som fått min choklad i julklapp är nöjda och lyckliga!
Ett halvår har gått sen jag öppnade i Saluhallen och det har varit en fantastisk tid med mycket jobb, men oj vilka roliga möten! Min chokladmaskin har gått på högtryck hela hösten och pralinerna har marscherat ut på bandet likt en liten chokladarmé för att därefter hoppa ner i askarna!  

Nu väntar en efterlängtad semester med skidåkning och familjesamvaro i svenska fjällen.
2012 kommer bli ett härligt chokladår!  Nya smaker i januari med förnimmelse av exotiska länder och dess frukter. Till påsk blir det praliner med smak av frisk citron, vanilj och en och annan marsipankyckling och självklart chokladägg fyllda med läckerheter! Därefter kommer den efterlängtade svenska sommaren som bjuder på fantastiska bär som inspirerar till nya smaker!
Gott Nytt ChokladÅr !
önskar Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar