1 jan. 2012

2012 - Känns lovande!


Vilket härligt väder - Nyårsafton ca 08.30, bara jag och Matz Nordell i Stadsparken. Ikväll blir vi 1000 tals som ska se fyrverkeriet. Jag tycker det är skönt att slippa snö och blåst. Dagar som denna, sol och några minusgrader räcker som vinter för mig...

STORT av Barometern att bjuda på detta fyrverkeri varje år!
Det har också gjort att vi inte lägger vare sig energi eller pengar på egna pjäser. Både inledningen och finalen var magnifik.

Efter fyrverkeri blev det en god middag serverad av Pia & Lasse. BÄSTA!





Ovanligt tidigt åkte granen ut - Men det känns helt OK



Lite jakt har hunnits med. Länge sedan jag avlossade ett skott.
Duktig hund, allt gick bra och det blev en kopp kaffe vid brasan. Så härligt med naturen, sitta på en stubbe, lyssna på duktig hund, snacka lite om världsläget med jaktkamraterna, det känns att jag kopplar av och laddar batterierna för 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar