22 juli 2012

Mitt i sommaren!


GRATTIS - En nybliven 50 åring - Min svägerska Annelotte.
TACK för en trevlig tillställning!



Och så kom solen... vaknade upp till klarblå himmel. Alla kastar sig ut i stolarna... något helt fantastiskt vad solen påverkar oss. Allt blir enklare!
Hoppas vi får njuta några veckor nu!




Träffade säljaren på TaylorMade - Vilken utveckling det är i branschen, för två år sedan köpte jag nya golfklubbor... idag kändes grejerna i bagen riktigt gamla. Blev en ny spoon!

- - -

Mycket artiklar om Ironman vilket jag gillar. Det berör många och därför kommer det att finnas många olika tankar kring vad som är bra respektive dåligt! Jag tycker satsningen känns helrätt. Kalmar kommer att synas i internationella sammanhang. Fler blir intresserade av att träna vilket innebär många andra positiva sidor.

Men först efter första året som Ironman stad kommer vi att veta vad som blev bra och vad som måste göras bättre! Så det krävs tålamod... och att vi gemensamt ger tävlande och publik en bra bild av vår stad. Det kommer att få många positiva effekter.

- - -

I veckan RYDER CUP - den lokala varianten då vi 16 killar möter 16 tjejer över 27 hål golf. Det är prestige.... vi ligger under med 3-1 / Vi MÅSTE vinna!

- - -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar