18 aug. 2011

Spara först...


Jävla vilken börsdag detta blev då! Siffrorna är jobbiga att ta del av.

Världskrisen är omfattande, uppror och krigshandlingar i Mellanöstern. Kraftiga bekymmer med ekonomin i många av vår länder i Europa och världen.

Minns så väl när jag växte upp, vi hade det tufft hemma då mamma från 1971 skulle försörja tre barn. Vi fick lära oss - Spara först, handla sen...
Inte så "himla kul" men ack så klokt tänkt oavsett om det var 71 eller 2011.

- - -

Imorgon viktig match på Guldfågeln Arena - Hoppas nu fansen kommer när behovet av stöd är stort. Jag är där och tror på vinst !

- - -

Många som pratar HÖST nu - Jag brukar ha bråttom, men ska absolut njuta av augusti och september innan jag tar begreppet höst i min mun.

- - -

Tittar i resebroschyrer... blir nog februari!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar