20 aug. 2011

Nanne Bergstrand


Igår fredag fick jag uppleva en "lätt förvirrad" fotbollsmatch... var väldigt blandad kvalité. Men jag imponeras av Nanne Bergstrand som trots att sista tiden bestått av så många fotbollskunniga. Alla har har hittat sin lösning, tagit ut nya lag, dömt ut brassar...  JO ja vet, fotboll engagerar och det ska tydligen vara så. Just därför imponear 5-0 stort på mig. WELL DONE



Pelle på Kalmarposten bjöd in i logen - Det var rackans så fina dom var. Positivt överraskad då jag inte varit i någon innan. In kommer OT Dahlberg, skrattar gott, kameran i högsta hugg. Härligt med "lirare" som är så engagerade. Glatt och trevligt sällskap - Tack för det!

- - -

Hem fick jag skjuts av familjen Nyblom - Kom på det senare... i bilen var det fyra generationer Nyblom som såg till att jag landade säkert hemma - TACK.

- - -

Ett gott skratt och Martin Nilsson bjuder verkligen på sig själv när han berättar om EN NATT MED POLISEN! Riktigt kul och generöst att låta oss ta del av!!

- - -

Idag bröllop igen - Ska vara toastmaster på Eva-Lotte systers dotters bröllop!  Ska bli trevligt och vi reser en bit in i Småland. Hela familjen samlad igen, det är en skön känsla!

- - -

Slår golfbollen bra nu - Gäller att behålla den swingen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar