27 aug. 2011

Attraktiv !


Är Kalmar attraktivt ? Just nu pågår ankomstceremonier för unga personer som ska gå på Linnéuniversitetet de närmsta åren. För Kalmars utveckling är det viktigt att mötet med Kalmar blir bra. Det ger möjligheter till att de trivs och stannar som företgare, anställd, nykär....

Var ska festen vara? Ikväll blir det "party" på Lindö! Jag tror platsen är bra då den ligger vackert, inte i direkt närhet med boende och borde således inte störa. Det är viktigt att man hittar platser som ligger hyffsat centralt där kvällar som denna kan genomföras. Ha en bra kväll, festa lagom och hoppas ni ska trivas i Kalmar.

Attraktiv stad innehåller mycket, när man är i olika åldrar. Just nu och för mig är läget vid vattnet, tillgången till naturen, golfbanorna och ett vackert city det jag värdesätter mest. Varje årtioende i sitt egna liv har egna värderingar....

- - -

Träningstider, nu är gymet fullt igen, gåstavarna har kommit fram, slingan slits... - På dagens cykeltur (lördag 07.30) mötte jag många bekanta som är ute i samma ärende. Tränar för att bli äldre! 

- - -

KFF - IFK Göteborg - 3-2

- - -

Min tvillingsyster Kerstin blev farmor igår !!  GRATTIS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar