12 aug. 2012

2-7


Stadsfest och medverkade i släpp av 1000 vita ballonger - BRA och ett gott initiativ att dela med sig till hjälporganisationer - GILLAR

Bra insats av BILDVÄXLARNA! Tack för inbjudan!

Årets Stadsfest får högt betyg!

- - -

2 - 7 i en allsvensk fotbollsmatch. Självklart måste vi stötta i motvind också... men 2-7 känns magstarkt för mig som kämpar med mitt tjat om top 4 -placering.

HUR vänder vi trenden - HUR ???

- - -

Ideellt arbete - Något som jag vill belysa då det är så förbaskat viktigt.
När jag var 11 år - Pappa hade dött så kunde jag och välkomnades in i idrottsföreningar, scouter m m Just för att det fanns idellea krafter i de föreningarna. Vi förde dialog om detta nyligen... jag vill betona vikten av att vi hjälper till, lägger någon till några timma för att se till att föreningar av olika slag kan fortsätta med sin verksamhet. Detta kan alla göra även om barnen lämnat för vuxenvärlden!

Mina timmar lägger jag på Kalmar Golfklubb med medverkan kring tävlingar!

- - -

Igår UFI mot Goa Gubbar - En kanondag, härligt väder och trevligt sällskap. UFI vann med 17-15.
Detta får vi göra om 2013 - Absolut är det så!

Idag krutslaget i lag med Dan J - Några fantastiska slag, stundtals rent briljanta insatser... MEN tyvärr innehöll rundan några skitslag också. Hyffsat resultat får svaret bli...

- - -

Igår var jag i Njutemåla! NU veckan med stort I - Känslan är god...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar