15 aug. 2012

17 mil kvar...


Är det detta som kallas tillfällig parkering ?
Så här kan det gå när det blåser och golfvagnen är välpumpad!

En dag att minnas i november!


Onsdag morgon - åter igen är rutinerna bättre på plats, idag cykel 06.30 och mot Tegelviken, Stensö mm - Cirka 1 mil och tänker då... bara 17 mil kvar om jag skulle cyklat Triathlon. Men jag får vara nöjd med min cykeltur - en bra start på dagen.

Träffade på herr råddjur... han blängde lite surt på mig!

- - -

Igår avslutades kvällen med Larmtorget - betydligt mindre med folk men jag tycker att dessa datum i augusti är viktiga. Det är inte alla som naturligt har semester i juli.


På torsdag är det både minitriathlon och musik på Larmtorget.
VI syns där!

- - -

Idag blir det företagsbesök i Södermöre - Härligt, nu är vi igång igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar