27 dec. 2013

Sociala medier

 
Hur ska detta utveckla sig... Sociala medier! I lite olika samtal de senaste dagarna så har vi snackat kring Sociala Medier. Var och när ska du vara där... kanske vill du inte vara tillgänglig 24 timmar, kanske vill du inte slänga ut ditt privatliv men berättar gärna om dina framgångar på jobbet. Vad är jobb och vad är privat i framtiden...
Jag blandar fullt ut, har på något vis bestämt att de som är "mina vänner" på t ex Facebook får bestämma själva... läs det jag skriver eller återger med bilder när der passar er!
Jag väljer också oftast goda nyheter, passar mig bra!
 
Läser idag mycket artiklar som skickas eller sprids via media, någon vill att jag tar del av... och på det viset smyger (väl planerat) både twitter, FB m fl in annonser som liknar artiklar och ska få oss att ta del av... Fick en intressant blogg skickad till mig där 25 experter ger sin syn på framtiden. Läsning jag tycker är spännande... kanske du med!
 
 
- - -
 
JULEN blev helt Ok och jag fick shyssta klappar men framförallt tid med familjen... Härligt!
 
Ha nu ett riktigt GOTT SLUT!
 
 

1 kommentar:

  1. Tack för lästipset! Bara så att alla är med. Experterna förutspår alltså innevarande år (2013). Vid den här tidpunkten blir det ett intressant bokslut över året som gått.

    SvaraRadera