20 dec. 2013

Det blir JUL i år också...


Hej eller ska vi säga GOD JUL redan nu! Det springs i korridorerna, lätt "stimmigt" är det, blir det jul, hinner vi... precis som förra året - Ni hinner och det blir bara bättre om det inte stressas.

Gillar julen men assosierar det mest med ledig tid, vi fyra i familjen ses och njuter av god mat och dryck (förra året var vi i Mexico). I min barndom var det en JUL med få personer, få paket med stort fokus på mat. Vet att mamma fick hem en halv gris till jul och både mostrar och mormor (eller var det farmor) kom och hjälpte till med styckning. Undrar vad som hade hänt om vi tog hem en halv gris idag... mycket färs hade det blivit!

Och till julen tillhör också annandagsjakt - Då ses vi i skogen =) / du skulle se matlådorna den dagen, magiskt feta och goda! Gillar friska luften... ger RO!!

- - -

Blev bra beslut med LINNÈUNIVERSITETET och detaljplanen.
Jag är tydlig med att jag tror detta är en av vår historias viktigaste beslut! Viktigt att vi håller liknande debatt samtal på hög nivå... slänga skit blir inget bättre av! Som jag skrev i något sammanhang, tänk om samma energi kan läggas på innehållet!!

- - -

Ska själv vara ledig... lite till och från. Rätt skönt och hinna med lite "gåneddjuptihögentid" och känna att jag är redo för 2014.

Till ER ALLA en GOD JUL och en trevlig helg

// Thomas



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar