20 okt. 2012

Friskvård!

 
Varje vecka består av mååånga möten för mig - de flesta mycket bra och tänkte kort berätta om ett. I ett nätverk träffade jag Carola som är Friskvårdsterapeut. Mycket intressant samtal och pratade mycket om "allt skit vi stoppar i oss". Hon sa det är inte omöjligt att de som är födda på 60 talet och senare kan få svårt att leva det långa livet... hon lät övertygad.
 
Ni kan ta del av hennes tankar i KalmaPosten denna vecka - se sid 32 och hon skriver om sex tips för bättre fysikst och psykist välmående. Ta del av säger jag...
 
- - -
 
IDAG ska jag på invigning av NORDIC - kanske dags att byta träningsplats...
 
- - -
 
Alexandra hemma och igår samlades vi fyra runt en god middag - inte så ofta men SÅ HÄRLIGT att ta del av familjesamtalen.
 
 

 
 
FICK FEL - hur KFF än avslutar sina matcher kan vi inte sluta TOP 4.
Öster o Halmstad i nästa år  allsvenska tror jag - bra för Södra Sverige och ekonomin!
 
- - -
 
Reagerat på en del inlägg... när man ser morgonens kommentarer i sociala medier så undrar jag hur mår folk. Börja med att konstatera att andra har fel...   LÅT DINA FÖRSTA TANKAR VARA POSITIVA - Livet blir lättare då!
 
Såg att det ska vara någon form av seminarie i Kalmarsalen nästa vecka. temat var ungefär så här...
HUR kan vi må så dåligt när vi egentligen har det så bra.
 
- - -
 
Läste att man i södra kommundelen gått tillsammans och ska jaga Vildsvin. Så smart och helt rätt tänkt - Tillsammans över gränser kan nog stammen hållas nere.
 
- - -
 
Då kör vi - ha det underbart där ute! 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar