18 sep. 2012

För dåligt....


Skyltarna blev bra! Hör en del som tycker... men jag tycker de blev bra. Tydliga och bra bilder, lagom länge mellan varje budskap. Möjlighet till meddelande vid olyckor eller större event.





Företagsbesök på Tvärskogs Trä. En bransch som har det stentufft och tyvärr har några sågverk gått i konkurs den senaste tiden. Vi hoppas på vändning och att branschen får fart och stabil ekonomi! 65 personer idag verksamma och ca 25 personer i underleverantörsledet.

Så "attans" nyttigt med företagsbesök - Vi lär oss hela tiden att förstå hur företagen har det.

- - -

Kalmar FF - Örebro 1-2
Kanske det sämsta jag sett... för dåligt. Jag vill ha en helt annan underhållning då jag avsätter några timmar på Guldfågeln Arena.

- - -


Kalmar Fashion Week - Bra inslag inför höstgarderoben.... hoppas alla som vill att det ska göras något nu kommer =) Jag köpte nya byxor idag !

- - -

HA EN BRA VECKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar