10 mars 2012

V75



Mina nya shorts, ska glänsa med dem på golfbanan - inköpta i Thailand för 65:- / (sant) vet att jag prutade från 90:-...  låter helt korkat men i Thailand bedöms man som TOTALT korkad om man inte prutar... och början man då på 90:-.......  Vädret idag den 10 mars bjuder på SOL och vårvärme. Går och petar lite i trädgården, vill ändå att de nya köparna ska få uppleva södersidan på bästa sätt och det förbereder man bäst nu i vårsolen.

Idag V75 i Kalmar - i ca 20 år var jag där på ALLA V75 dagar, ägde häst, kände kuskarna, satt i styrelsen på Travsällskapet... nu är jag inte där. Så fungerar livet, intressena skiftar... men måste nog erkänna att den kunskapen jag besatte om hästar, meetings, spårval... den var en skön känsla och några gånger rasslade det till i plånboken.  Hoppas det är mycket folk där och att det blir några hemmavinster.

Våren känns bra - kvällen blir med goda vänner. Ha det BÄST!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar