4 mars 2012

Stockholm


Stockholm i mitt hjärta, så går sången... men Stockholm får aldrig någon stor plats i mitt hjärta (men dom här tre tjejerna). Gjort Stockholm i helgen, Alexandra lämnat Göteborg för Stockholm, fått en lägenhet på Gärdet. Snacka om flyt, liten men mysigt läge och nära till allt.

NEJ i Stockholm gör man business, jobbar, konferens mm men jag hittar aldrig KÄNSLAN där. Det är en massa människor från olika platser som samlats på en plats och alla ska vara bäst... Finns inte den ödmjukhet som jag anser vara viktig.


Vi hyrde släp, drog mellan Gärdet, Stureplan (där ligger Alexandras kontor), Kungens kurva och det blev några rundor. Synd att H skylt på bilen inte finns kvar... när jag gjorde U-sväng på Sveavägen blev det inte direkt applåder... men va fan, vi höll på att hamna galet.

Tänkte en stund på vårt Glasrike - Kolla bilden, snygga vinglas för 19:- / inte konstigt att branschen har det tufft. Och vi köpte några, prövade och ja det är bara att erkänna - Fungerade perfekt.



Ja nu har jag samlat minuspoäng hos Stockholmsälskare... men en sak gillar jag SKARPT och det är restaurangutbudet. Här på Vapiano där du typ en saluhall får din middag gjord medan du står vid disken. Innan det har du hämtat dryck i baren och fått ditt bord. Sen iväg - Läckert koncept och det smakade riktigt gott.

JA Alexandra, allt gick bra och nu är adressen Stockholm. Take Care!
TACK för en KUL och jobbig helg - Vi har riktigt kul ihop vi fyra... det är en stor och stark ingridiens i mitt liv.

Somnar tidigt ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar