18 mars 2012

Nytt läge!


Söndag em.. helt jävla slut, denna flytt tar knäcken på mig. HUR in i H... kunde vi samla på oss allt detta. Nu tror jag 40 lass till mudden, 25 till stadsmissionen, några till Kupan, 205 till återvinningsstationen och jag har ändå kvar. Slänger mina jakttrofeer, tänk när jag på första halvåret av 90-talet "bodde i skogen". Nu har de samlat damm ett antal år... undrar i vilken balja de ska slängas!? De flesta bockarna är skjutna i Trekanten/Olofsböle där jag var aktiv ca 10 år. En härlig tid.

Läser lite bloggar - Undrar om Martin Nilsson fått lite "noja" på att bli äldre. Går självklart att göra till en plåga - Men jag tycker du ska inse fördelarna... klokare, erfarenhet, trygg och jag kan hålla på en stund om du vill. För fan, det du kalla GUBBIFIERING är en skön tid om du gör det på rätt sätt. Häng med till gymet en dag....   Läser att BG verkar köra hårt med Powerwalk, attans bra och på våren när ljuset kommer brukar det vara riktigt skönt - Kör på!
Också alla IRONMAN tränare - sååååå imponerad!

På tisdag börjar vi föra ihop Näringslivet med IRONMAN - HUR ska vi möta eventet, tränarna, publiken mm. Känns viktigt att vi lokalt visar upp oss - Visar att KALMAR är en stad i Europa som vill vara med. Leverera det bästa och ge upplevelser - De ska åka hem och säga... Till KALMAR SKA JAG IGEN!!

Vill du hänga med, komma med ideer, tycka till - Skicka ett mail så löser vi det!




Sofia har en ny dator =)  -  Helt otroligt vilka erbjudande det finns, marknaden är kolossal - Vi gjorde avslut på NETONNET som precis som de skriver "lite sämre lägen, mycket bättre priser". Finns så mycket prylaroch idag fungerar vi så att i stället för att reparera köper vi nytt... 
Hoppas ni får ett bra svlut på söndagen - Ny vecka, nya möjligheter - VI hörs där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar