22 mars 2012

Företagslots

Idag har jag läst kloka ord i Barometern - Ta dem till er...

Jan Nordström  "Manlighet är för många att vara som en maskin som klarar allt. Jag gick helt vilse i det"

Henrik Rydström  "Jag tror på att man måste våga erkänna alla känslor"

Tycker det är härligt att på två korta meningar få bilden - för jag tror verkligen det är så här. Ibland inbillar man sig att det är "bara jag" som mår dåligt, sover illa ibland, känner sig otränad. Näää, vi är nog alla där ibland och har nog svårt att berätta om sånt. Själv känner jag ofta, VÅGA göra misstag... du lär dig massor om du vågar nytt, vågar man nytt så blir det fel ibland... allt kan inte vara perfekt!

Skulle verkligen viljat medverka igår när Jan o Henrik stod på samma estrad - säkert riktigt bra!

- - -







Idag är det lite sorgligt... min kollega och vän Lisa Saetre slutar som Företagslots och kommer att flytta till Oslo för att bli företagare. Jävligt modigt och det är BRA att det finns folk med MOD. Man hinner bygga starka band när man jobbar nära under ca 4.5 år...  en mycket engagerad, glad och omtänksam medarbetare.
Med hela mitt hjärta hoppas jag det blir riktigt bra för Öyvind och Lisa! Sälj belysning som aldrig förr !!   Jag kommer att träffa dem på golfbanan och lite fester i fortsättningen - För de kommer att ha sommarhuset kvar i Kalmar.

Vi avslutar idag med tårta, kaffe - kanske några tal. Sen smyger vi som jobbat närmast iväg på en köttbit ikväll - Lite sorgligt är det allt men förändringar är viktigt!.  LYCKATILL !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar