16 okt. 2011

Sommarfest!


Idag söndag (känns som jag skulle varit på golfbanan) vaknade jag efter en smått fantastisk sommarfest... Carolin hade sitt 40 års kalas på temat sommar. Tog på mig midsommarklädsel och hade en tokigt rolig kväll - Så in i den vad vi dansade. Vilket gäng ni samlat!
Härligt med generösa vänner - T a c k

Juste det, i morse, det var där vi var... ringde Torbjörn och föreslog promenad, mot Stensö med en vältränad herr Lundh som tog rena travsteg genom 6-7 km och vips var vi pigga och vädret gör att man verkligen njuter av en god promenad och trevligt sällskap. Fantastiskt vad folk det var som gick Korpens tipspromenad. Så klok aktivitet, blanda kunskapsfrågor med promenad och frisk luft. Det ska jag defenitivt göra vid passande tillfälle.

Rönnbär! För inte så länge sedan lärde en kunnig man mig ATT mycket Rönnbär på träden = sträng vinter... jag frågade hur det sett ut de senaste två höstarna. Mycket Rönnbär men inte så mycket som NU - Detta skulle alltså innebära att vi är på väg in i en tuff vinter till...  STOR respekt för långsiktigt kunnande, bondepraktikan men för min del är det ingen kris om det slår fel ibland.

- - -

STARKT av KFF att avsluta med 4-1

- - - 

Tuff vecka, tisdag - torsdag chefsutbildning (alltid utvecklande att lära sig mer runt ledarskap)
Fredag begravning.. så tufft att ta farväl!

- - -

Hoppas ni får en bra vecka - det enda jag kan lova just nu är ATT jag kommer tillbaka till bloggen, men inte riktigt när  =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar