28 okt. 2011

Golfbil....


idag för ett år sedan hade vi snö sa någon idag. Mitt minne är alldeles för kass för att komma ihåg sånt, men jag vet att jag tog en bra bild... vackert så man kan bli tårögd!

- - -

Fredag igen, vilken vecka... många riktigt bra möten och det andas härlig framtid. Veckans höjdare blev idag, började med frukostmöte på Saluhallen. Sen träffades vi kring ETT STADSINTEGRERAT UNIVERSITET. Tjänstemän från Linné och kommunen samlades och ventilerade olika frågeställningar. Bra känsla efter det mötet .
Detta kan bli bra och ingen blir väl förvånad då jag jobbar för ett universitet med en närhet till vår näringsliv. Verksamhet 12 månader om året. Här kan det bli många spännande möte.

- - -

Såg ni inslaget, Kvinna rattfull i golfbil.. inte kul!

- - -

NU till gymet - se rullar helgen på i högt tempo igen... NÄR ska jag vila... ?

Ha dé



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar