15 juni 2011

Student & Malmö FF


Examensdagar - Unga människor åker runt på lastbilar, flak, cab, traktorer mm - Vilken lycka, jag minns det väl både från egen tid och när man var delaktig genom tjejerna.

Härlig tid, vad händer sen, luffar man med ryggsäck ut i världen och ser Kina, Thailand, USA eller vad gäller för de unga 2011. Tar gärna del av om ni känner till svaret.

Säger GRATTIS till er alla som tar studenten!

- - -

Malmö FF och Svenska Cupen - nuuuu får jag skäll! Trots att jag vet att Nanne, Kalmar FF och alla där omkring förberett och satsar på Svenska Cupen tror jag detta blir för svårt. Malmö och Helsingborg ligger en bit före oss, har bättre resurser utifrån städernas storlek. 

Det blir 0-0 och så vinner MFF på straffar

HOPPAS jag har FEL!!!

Bra väder för fotboll, jag cyklar ut och ska trixa lite med lädret tillsammans med Wilsons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar