14 dec. 2010

STRESS

Tjena, -6 och blåst - en dag som denna är det bra "att vara en glad skit" - Underlättar då jag 06.15 cyklar ned till gymet, var är jag och vart är jag på väg.

Funderat en stund, sen igår har jag träffat eller läst om ca 10 personer som känner sig STRESSADE av något slag. Inte bra, inte nyttigt och skapar bara negativa bilder. Varför har det blivit så här, varför gör vi inte EN SAK I TAGET? Idag när man gör något så går tankarn till det man ska göra senare... tror faan att man blir stressad.

På en av de bättre kurser jag gått var ledordet - HÄR & NU - Tänk om vi kunde lära oss att leva bättre utifrån den tanken. Jag tror både Du och jag skulle må ännu bättre.


Måste visa er bilden, beviset på att vi hemma hos familjen Lindh/lundh blev dansutbildade. Snacka om fokus. En kul kväll!

- - - -

Klä på er om ni ska ut, klä på er rejält!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar