9 dec. 2010

Änglar

Igår hade jag flera bra möten - två av dessa hade en liknande karaktär - jag "tjatar" om vikten av att ha koll i form av orderbekräftelser, avtal mm - När man varit med ett slag så lär man sig att det inte alltid blir som man trott - någon har VALT att missförstå eller så tänkte man bara väldigt olika.... kan bli både kostsamt och framförallt en tråkig erfarenhet.

Då funderade jag så här - Vilken koll har du?
Vad händer om du blir långtidssjuk? Vad händer om någon i din familj dör? Vad händer om du dör? Vad vet dina barn om dessa tråkiga frågor? Kan du bo kvar i boendet ni/du har? - Jo, dessa MYCKET tråkiga frågor MÅSTE man bära med sig och faktiskt hantera. Att ha koll skapar en form av trygghet - Så känner jag

- - - -


idag på väg till jobbet sjöng en ängel för mig - TREVLIGT!

- - - -

Nu bara 14 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar