27 dec. 2010

Sallad


Började måndagen 27 december med 45 min promenad med Lasse S - Störtskönt sätt att vakna på även om det var -14 gr idag. Fortsätter på inlagd bana och köper en sallad, känns 100% rätt efter de fyra sista dygnens intag av mat och dryck. Hör sparkar inne på Kallskänken, ser Martin Nilsson sparka på kopiatorn i hopp om att den ska fungera....  ja, det såg lovande ut!!

2010 lider mot sitt slut. Känns som ett riktigt bra år, tycker man i stora drag dagligen möter positiva människor som ser möjligheter. Låt oss fortsätta så!

Nyårslöften, nu är det många som går och lurar på vad de ska ha för löfte - Nej, nyårsafton måste vara en av årets sämsta dagar att lova en massa saker på - Visst, just då med några dl champagne i kroppen blir det lätt. Jag slutade snusa för drygt två månader sen, mitt löfte blir att jag ska fortsätta fortsätta att vara snusfri!

Idag lärde jag mig något nytt, fick en undran i helgen om VART ska allt smältvatten ta vägen nu när det inte är käle i backen. Fick då lära mig att endast 10% av snömängden blir till vätska - Ja, då ordnar det sig nog denna gång också när våren kommer. Jag saknar våren redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar