24 nov. 2011

64 000


64 000 tankar sägs det att vi människor har under ett dygn. Inte så konstigt att man ibland känner en total förvirring. Senast imorse när jag borstade tänderna så bestämde jag att skriva upp följande...  35 sekunder senare har jag inte en aning om vad som nyss var så viktigt. Märkligt vad fort det försvinner ibland.

- - -

Stor respons igår på att Kalmars näringsliv är så brett - Trevligt och det viktigaste budskapet jag har idag är: Samverkan mellan Företag - Universitet - Kommun ger utveckling, både nu och på sikt!

- - -

Kalmar FF
Vilket tjat det har varit om laget, värvningar mm - Men visst imponerar ledningen på mig just nu när namnen så sakta presenteras. Kan nog bli en bra säsong, 2012 alltså  ;-)

- - -

Höga höjder är inte min bästa gren, kan få light yrsel bara av att rensa stuprören. Kolla gänget på bilden - I den korgen sätter jag mig inte frivilligt.

Ha en bra torsdag!

1 kommentar:

  1. Hej Thomas !!

    Viktigt att samverkan fungerar som vi ser bevis på och i den kommande nya regionen så blir detta ännu viktigare, vilket gör oss unika.

    Hälsn.

    Björn L

    SvaraRadera