22 sep. 2013

Kexchoklad!


 
Vi pratar ofta om livskvalité - Efter en heldag på Öland (Ekerum) med final i GOA GUBBAR är det klockrent med en promenad runt Stadsparken. Sagt det många gånger tidigare - Så vackert.
Tänk vilken kvalité att 23 gubbar spelar en golftävling över säsongen. Sen samlas vi för final, god mat och dryck, fördelar lite prisbucklor och pengar. Jävligt tacksam för att ha detta! Årets vinnare blev herr Damne - Bara lyfta på hatten och gratulera!
 
- - -
 
Gjorde företagsbesök på Ängöl i veckan!
 
 
- - -
 
Se e-handel som en möjlighet!
I veckan är det E-handelsdag - Du som är nyfiken på hur du kan sälja på en marknad som kan vara hur stor som helst. Gå dit och lär dig mer.
 
- - -
 
KEXCHOKLAD
Jag är förtjust i Kexchoklad, har nog ätit ett par stycken bara sista veckan. Och så kommer det förbannade larmet och produktion stoppas. Det sägs att det förbjudna innehållet är så litet att det inte gör något för oss konsumenter.
 
Jag blir jävligt matt av besked av detta slag och just nu bestämde jag mig... Det blir inte fler Kexchoklad. Undrar vad nästa rapport blir...
 
- - -
 
Idag ska jag luncha med Elsa Billgren - http://elsa.elle.se/  En blogg om klänningar!
Sitter och klurar på några smarta frågor. Jo, så här blir min fråga..
Beskriv hur vi shoppar om fem år! Hur har e-handel och vanlig klassisk shopping mött varandra!
 
- - -
 
TACK för igår!
Nu startar en intensiv vecka med E-handelsdag, Öster-KFF, Nordea har kundaktivitet och så ska alla möten förberedas. Gillar när det är full fart!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar