15 dec. 2012

God gärning !


( en del av alternativa julens gäster i soffan )
 
- - -
 
IGÅR den alternativa julen - otroligt upphissat och ett smått fantastiskt sällskap av gäster i soffan. Andra gången detta genomförs, förra gången buss till Borgholm (bra val av lokal i år)
Blev helt okey - inte mer, inte mindre. Det STORA för mig är insamlingen till barnkliniken och vår LOGE skänkte två IPAD vilket känns som ett bra beslut! Känns skitbra och ändamålet gillar jag riktigt skarpt. Ska bli intressant och se vad checken hamnar på - Bra där BG & Martin!
 
ps: Vår LOGE (Druiderna) avsätter varje år mellan 10-20.000:- till välgörande ändamål. En stark anledning till min medverkan i Druiderna.
 
- - -
 
Äntligen ser jag lite ljus i röret... har grepp på vardagen igen och hinner med att städa kontoret inför flytten...på tisdag. Undrar hur Stadshuset ser ut onsdag - fredag.... Väldigt många ska få en ny arbetsplats.
 OJ vilken intensiv höst! Kul, spännande, utmanande och ROLIGT
 
1 januari heter vår enhet -  Näringsliv & Arbetsmarknad
 
- - -
 
BARCELONA - en nyttig debatt igång!
Jag tillhör de som GILLAR beslutet då jag tror det skapar ännu fler möjligheter för våra näringsidkare. Fler gäster till Kalmar även om det flesta just nu talar om vilken helg de ska avsätta för att resa till Barcelona.
 
- - -
 
REGNET därute känns jäkligt konstigt...
 
- - -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar