18 nov. 2012

Tjejer på jakt!

 
Intensiv period... därför inte varit här på ett slag. Viktigt att bloggandet inte blir någon stressfaktor.
 
Några helger nu har det blivit jakt på Älg och Vildsvin. En fantastisk kontrast till veckorna då villkoren i skogen om du vill se vilt är att sitta stilla under total tystnad. Vildsvinen tokdominerar men det försvinner något vid varje jakt jag deltagit på också. BRA!
 
Igår ver ett par tjejer med för första gången - En sa att hon hört så mycket gott om jakt och då ville pröva konceptet. Rätt inställning och jag tror gårdagen innehöll många spännande inslag.
Jag tror det är bra med en blandning av tjejer och killar på passen och välkomnar de som vill pröva på jakten. Naturen ger ett härligt lugn!
 
- - -
 
Julskyltning.... säkert skrivit om det förr men jag tycker inte om när tjatet om julklappar mm har full komers i början av november. Denna fina tid förstörs... satsa järnet runt julskyltningen och öka sen tempot för varje dag fram till jul.
 
- - -
 
Magnus Uggla - tittade på SÅ MYCKET BÄTTRE
Han tokdominerar som artist och det var intressant och höra om hans resa.
 
Minns platserna, minns festerna, minns trycket - OJ vad jag har ROCKAT till många av de låtar som Magnus Uggla trollat fram! Lyfter på hatten för en magisk artist!
 
- - -
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar