4 nov. 2012

Södra Öland!


NICE Weekend - Lite kompisar hemma igår och dialogen är härlig. Vi diskuterade mycket kring Kalmars utveckling - Det finns ett starkt intresse och det känns bra!

Idag söndag -Va fan, vi gör en resa mot Öland som jag gillar SKARPT på icke turisttid.. Lugnt, harmoniskt, blåsigt... vilket fantastiskt varumärke. Varför jobbas det inte mer med att få beökare till Öland nu??? En härlig dag med Långe Jan, Fågelskådare, Dovhjortar och avslut med Kroppkakor i Algutsrum. Skön känsla
   


men lite ruggig känner jag mig vid hemkomst. Håller jag på att bli sjuk?? eller var det bara Ölandsfåken som satte sig djupare än jag trodde!? Testar Joggi-tea

- - -

NU är tugget hårt igång med Kalmar FF sen förlust med 3-0 idag... jag skrev det tidigare i veckan. Se till att fotbollen blir roligare att uppleva, då kommer glädjen som ger målgörare, då kommer publiken.. Hur enkelt är det.

GRATTIS ELFSBORG!

- - -




Ha en bra vecka - det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar