3 maj 2012

Jävla Pollen !


Rosor ska man ha då man firar, eller är glad, eller vill berömma eller bara njuta... - Igår gjordes sista avslutet kring vår husförsäljning. Lycka till säger vi och hoppas ni ska njuta!

Gänget hos Pontuz har gjort ett starkt intryck - en bra resa från början till slut - WELL DONE



Nya adressen och Japanska körsbärsträdet i blom! . VACKERT!!

- - -

Igår e-handelsmöte! Kalmar är riktigt långt fram gällande E-handel. Att ha ett gemensamt kluster gör att man lär sig av varandra. En stor styrka - Här gör Kalmar Scince Park en stark insats. Deltog och lärde mig massor igen...

- - -

Skepplands inlägg på Facebook är nu ute och valsar...  funderade en stund på om jag gillar det!? Men det är väl så Sociala medier fungerar och därför får man fundera lite extra på vad och när man skriver. Jag tycker Skepplands kritik var befogad - även jag har haft större förväntningar på Kalmar FF så här långt. Men vi får hoppas att sjukstugan piggnar till och då.... 

- - -

Idag 06.20 till Svanen för BNI och 27 företag som håller frukostmöte och gör affärer. En amerikansk modell som håller ett starkt grepp runt de företag som medverkar. Ett bra möte med bredd, kunskap, skratt och det görs mycket affärer... GOOD och trevligt att medverka!

- - -

JÄVLA POLLEN - Ett rekord jag inte gillar... högsta mätningen av pollen på minst 10 år - JO, Jag känner det och det värsta är att man känner sig så himla ofräsch!

- - -

Torsdag på en tisdag... ja, så känns det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar