29 maj 2012

Förbannad !


Så tokigt det kan bli... på dagens sid ett uttalar jag mig om Gästhamnen och min pratbubbla pekar in mot artikeln där en herre på 84 år omkom i drunkning. Inte så bra!

Förbannad - Nej, de som känner mig vet att jag förstår att detta inte skett av ondo utan är ett rent mänskligt fel. Men lite kommentarer har det blivit under dagen...

Imorgon kommer det en ny tidning!


Minns också ett av våra första möten om Ironman i Kalmar - Ett bra möte där alla parter (inklusive Trafikverket) visade på rätt attityd. Detta ska vi ta hand om, se till att vi hamnar på världskartan. Trafikverkets man sa tydligt att vi ska försöka tillsammans men att det finns viktiga frågor att lösa.
Dagen efter fanns denna löpsedel ute.... hur gick det till!? Var i oktober 2011.

Men vi vet att tidningar säljs på rätt löpsedel i många fall.

Idag är samtalet gott och i mitten av juni åker vi till Regensburg för att ta del av en IRONMAN-tävling till. Hoppas vi lär oss massor. Medverkar gör City, Trafikverket, Destination Kalmar och trafikare från kommunen.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar