10 apr. 2012

Psykiskt!



Tjena - Sista dagen på flyttledigheten... GUTT det också. Gillar jobbet och imorgon är det företagsbesök hela dagen - Såna dagar har alltid lite mer...  Marknaden talar och när man träffar många olika företag i olika branscher så få vi bilder. Vi, Johan Persson, Malin Petersson och jag försöker vara ute varje onsdag - Nyttigt och lärorikt! Tänk så härligt att jag har ett jobb som jag verkligen gillar... haft det så hela resan - Fantastiskt (jo, jo jag har risiga dagr också...)

- - -

Idag sista gången till Bränslehuset - Nu blir det fjärrvärme för hela pengen.
Tack för bra service !

- - -

Fick idag fantastisk hjälp av en kompis som slänger hammaren som golfklubban. Jag har 8.5 hcp (anses ganska ok). Lasse har nog 1,3 hcp som snickare -Världsklass och framför allt väldigt hjälpsam. Vänner är viktigt!

- - -

Och så rättegången i Norge - "han är inte psykiskt sjuk" - Ja hur ska då det som han gjorde förklaras... nej jag tror inte någon människa genomför något liknande utan att vara på "fel sida"

- - -

Tänkt på Nanne en del idag, som ledare finns det svårare dagar... och gårdagens match var inget att hälsa hem med... Få fart på mannskapet - framförallt mittfältet. Jag tippar er fortfarande som Top 4.

Ha dé 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar