18 apr. 2012

Fimpa NU


FIMPA NU - Bedrövligt att gå genom city, unga framförallt tjejer som kommer med en cigarett i handen. Jag var nog också ganska tuff när jag rökte i den åldern (hur tuff ?? ). Men kan jag uppmuntra bara en individ att sluta med skiten... idag när man blivit vuxen ( ? ) ser jag baksidorna.. tyvärr alldeles för ofta jag träffar folk som berättar om sin sjukdom, väldigt ofta relaterad till rökning.

FIMPA NU och vårda din kropp - Tips från Mitt i Livet!




Igår på Dillbergs bokhandel - Ett spännande föredrag med Jan Pedersen som berättade om sina böcker. Vi fick bland annat höra talas om motorcykelgrodan...  JO den låter som en motorcykel. En mycket trevlig kväll ( TACK ) och det innebär att vi nu är ägare till böcker där du ser djuret och kan spela upp dess läte.... 

Ska googla fram grodan´s läte till nästa blogginlägg.

- - -

STOLT FARSA då det nu är klart att Sofia kommit in på Polishögskolan. Min lilla tjej som någonstans vid 10-12 års ålder började berätta om sina planer att bli polis - I augusti startar utbildningen. BRA jobbat Sofia!!

- - -

Rättegång i Oslo... skriv inte om det, visa inte bilder när "han" berättar att han skulle göra likadant igen eller är nöjd med sin insats. Allt media kring detta känns olustigt, behöver ingen publicitet alls. En sån avskyvärd handling.... nej, stäng dörren!

- - -


1 kommentar: