5 jan. 2011

Min Radio


Där står jag, rollern i handen och P4 vräker ut sport - Vilken tur att jag har vår radio som bara matar mig med information, resultat, nyheter, väder - Totalt uppdaterad trots att jag står i fullkomlig ensamhet med en färgburk och roller (fint blir det).

- - -

Facebook, jodå jag är där - Känns rätt att följa bruset, länkar till bloggar, trender och framförallt se alla företag som dagligen ansluter sig till mediet. Söker medarbetare, berättar om en tjänst - ja man vill helt enkelt vara där kunden/köparen finns!
Idag publiceras ny tjänst¨på Facebook - lika bra du hänger med direkt!

- - -

Lite deppig, skulle haft världsmästerskap i FIA MED KNUFF ikväll. Blev inställt med anledning av sjukdom. Jag som är äckligt bra just på FIA med knuff!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar