19 jan. 2014

Januari 2014


 
Underskatta aldrig en bukett tulpaner i januari!
 
 
Läget är bra och "besiktningen" är godkänd. En gång typ varannat år går jag till farbror doktorn och tar prover... jag har gjort så i många år. Fick sista svaret i veckan som inte var helt 100 intialt och allt är nu BRA. Jag är frisk och kry!!
Jag tror på besiktning... OM det tråkiga skulle hända att jag har någon obehagligt sjukdom så är det bra att få veta det tidigt. Det är allmänt känt att vi "grabbar" går runt och mår halvdåligt för länge. Kommer sen in i sjukvården och kan har förvärrat sjukdomen för att vi inte sökt upp vård tidigare.
 
- - -
 
Ca 40 cm snö i Skåne och vi har sluppit så här långt - GUTT
 
- - -
 
Kloka mat- och dryckesval i januari tillsammans med 30 min träning varje dag gör att jag känner mig stark... riktigt stark. Det här med maten ger goda vibbar. Läser jag sen om alla tillsatser, E -??? och så vidare så är det nog klokt att kolla vad som åker in.
Hörde om ny diet idag.. http://www.ganerivikt.se/dieter/stenaldersdieten/ - passar nog mig och min mage bra.
 
- - -
 
Ha det bra!
 
 
 
- - -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar