1 feb. 2012

Inte vacker men varm !


Det härliga med att blir äldre är klä sig varmt... viktigare än att se "rätt ut". Hade två förut men någon i familjen tog den andra i beslag...  Varm är den!
Ser lite halvtjurig ut... men så är det INTE (ja, lite förkyld då..) Det är full fart med flyttankar - Imorgon släpps allt i etern...  häng me om du vill bo i city!!

- - -

Måste reflektera lite... många artiklar kring 112. Om jag väljer att ringa 112, då har jag som individ beslutat att det finns en person som AKUT behöver läkarvård. Inte ska det väl sitta någon i andra änden och ifrågasätta detta. Måste vara bättre att ambulansen kör någon gång för mycket... eller händer det så många samtal som är "fel" och jag inte fattar problemet....

Jobba på att få tillbaka förtroendet för 112 - Oehört viktigt att detta känns säkert.

- - -

Torsdag... snökanon från Ryssland - Pass upp säger jag, när oväder vankas med vind från Öst eller Sydöst brukar det innebära tufft väder... en reflektion jag gjort genom åren!

- - -

GULDFEST på lördag... stort reportage i Barometern igår. Blev helt OK utifrån samtalet. Blir frågor kring jantelagen, är alla välkomna, klappa varandra på ryggen... Utifrån det så blev artikeln helt OK.

NU några dagar shoppars det kavajer, nylonstrumpor, naglack, slipsor... ja när 700 personer ska på fest så gynnar det våra näringsidkare.

Många duktiga personer, företag och organisationer ska HYLLAS på lördag!
Ställ dig upp och beröm med varma applåder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar