5 feb. 2012

Winners !



En härlig kväll och en KLAR SUCCE blev det med alla prisceremonier tidigt!
Johan Signert och Lisa Saetre var mycket bra i sitt ledarskap på scen. APPLÅD!


Jag uppfattar att de flesta hade en trevlig afton! Inte ett ända klagomål så här långt.... kanske säger minnet mig att en hel del tyckte det var kallt i sporthallen, jo så var det!



Autogruppen hade skojat till det lite... många gratulerade till min nya BMW.
Bara ett skämt... jag vill inte ha en röd bil :-)



Ständigt glade Martin och 699 personer var på bästa humör... och det var ett ordentligt drag på dansgolvet. Bra discjockey, Linda B fick fart...  ja, det blev kanon med kvällen uppdelad i två perioder! Sporthallen är ombyggd på ett härligt sätt och idag spelas det handboll där igen.

Martin har producerat sin analys av Guldfesten på sin blogg mycketgutt.se



Prisceremonierna blev FINA och fick den uppmärksamhet de ska ha.  En stor eloge till prisutdelarna som gjorde allt proffsigt och såg till att kvällen hade högt tempo. Det ska vara STORT att ta mot pris inför 700 personer på Guldfesten.

Här får jag berömma Gunilla och Gun-Britt som uppvaktade mig om upplägget att ha två perioder. De hade upplevt det på Oskarsgalan och gillade upplägget. Bra att vi vågade förnya oss.

Tack för gott arbete! Lämnar årets fest bakom oss, har alltid lite separationsångerst efter många timmars arbete...  Imorgon mycket bilder på www.guldfesten.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar