17 sep. 2011

Domslut!


Idag lördag, upp 05.45 och åka till Öland för att fortsätta min utbildning som domare. Två förbundsdomare accepterade en "nybörjare" som bisittare...  Som vanligt lärt mig en hel del idag också.
TACK

Av Kalmarspelarna imponerade Haeggman bäst idag - Gick 67 brutto - Imponerande. Slutade på 11:e plats och åker nu till Österike, det tror jag passar PERFEKT. Nu finns det lite självförtroende i bagen!

John Abrahamsson blev bästa amatör - Proffs inom kort...  ?


Vilken folkfest det blev, i stora drag alla hyllade Kalmar och Ekerum som golfanläggningar. Regionen har återigen gjort saker tillsammans och visat att VI är starka. Här får Magnaus L och Jimmy G sträcka på sig - WELL DONE

Se bilden, säkert 300 golfintresserade som ser segraren spela in på 18:e. Då sitter jag som domare där bakom, hyllar vinnaren på mitt sätt.

Jävlar var spelsugen jag blev...  Vilka slag jag sett idag!

- - -

Och i sportradion hör jag Kalmar FF ta ledning med 1-0 mot Halmstad

- - -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar