19 maj 2011

Björn Ranelid !!


Att lyssna på herr Ranelid i 45 min var som att köra bil i 250 km - Det gick fort, gällde att vara koncentrerad och uppmärksam.

Jag hade en klar uppfattning om Björn innan vi träffades idag - till hans fördel blev mötet  =)
Men det får inte blir för ofta....  han pratade mycket om det som hänt, de som kritiserar honom, de som säger en sak och sen gör motsatsen.

Han sa också  - YNKRYGGAR är de som slår och våldtar kvinnor!!

får avsluta med lite ord som jag snappade upp!!

Ordet är det starkaste som finns

Ingen är som jag

Svergies mest kända person är totalt okänd i Calgutta

Världens kortaste resa är mellan ögat och hjärtat

Kärleken är världens första och största atombomb

Gud sover alltid utomhus men har nycklar till alla lås.

Ja, ni förstår - intensiva 45 min och han ska vara med ikväll också.. hur ska detta sluta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar