29 maj 2011

Båtmässa & Tobo


Härlig helg, hunnit med massor. I eftermiddag ned till Gästhamnen i Kalmar och båtmässan. Riktigt trevligt event som jag gillade skarpt trots att jag inte är någon båtmänniska.
Det gjordes lite affärer... En del riktigt stora!  Härligt event - det vill vi ha tillbaka!


Vimmerby - Fredensborgs Herrgård - Tobo Golfbana med goda vänner. Denna PÄRLA till herrgård bjöd på årets första bad, härlig middag och många goda skratt.

Irriterad blir jag DÅ en golfbana inte berättar att det finns problem. Tobo golfbana, riktigt gemytlig och svårspelad då det är lite knixigt. Vi frågar vid start om det är lägesförbättring - Svaret blir nej vilket I MIN VÄRLD betyder att banan trots den tuffa vintern och den torra våren är i bästa skick.
(väldigt många banor i södra Sverige har problem med att få fart på växtligheten - senast i Vasatorp som hade lägesförbättring)

Många av greenerna var direkt dåliga - Kostar så lite att vara ödmjuk och berätta att just nu är inte vår bana i toppskick. Nu blev mötet med golfbanan denna gång en besvikelse... 
En kund som inte är nöjd!

Tur att goda vänner, bad, mat och god dryck lyfte besöket - Fredensborg kan jag rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar