22 juli 2013

Ullared

 
Mot västkusten styrde vi... i första hand för att se konserten med ROBBIE WILLIAMS på ULLEVI. Lite bortskämd genom åren och tidigare jobb MEN detta var nog det bästa liveuppträdande jag sett - de hade byggt en show som innehöll allt - avslutningen på ca 20 min gav STÅPÄLS som lätt kommer tillbaka. Vi var ca 65.000 pers - HÄFTIGT och ett minne för livet!
 
Vet inte varför denna tanke slår mig gång på gång - Göteborg är en perfekt stad för event av detta slag - Folket på gatorna, hotellen, bussen....  har en välkomnande attityd som gör att varje besök blir lite bättre än förväntningarna!
 
 
- - -
 
På hemvägen skulle vi besöka GeKås
 
Aldrig varit där! Många tycker och därför kändes det kul att göra ett fysiskt besök.
OJ OJ vad folk en söndag innan lönen kommer, hur ska det då inte se ut när plånboken är fylld. Mycket imponerad av logistiken, priserna och lite "mysig" stämning. Nu är inte ULLARED (som det heter i folkmun) min grej så besöket blev inte så långt men jag kan absolut förstå att många vill dit.
 
Måste vara fantastiskt för den regionen - att kunna dra så mycket besökare skapar jobb i många led och det många företag som jobbar i underleverantörsledet till GeKås.
 
Trevligt besök, säkert lärt mig lite igen... men det dröjer innan jag kommer igen.
 
- - -
 
Idag KVARTSFINAL EM - Norge - Spanien i Kalmar - vår sista dag på Arenan / såg att det fanns några hundra biljetter kvar - TA NU chansen och gå dit - stämningen är fantastisk!!
 
 
Och det låter kul att FAN ZON fortsätter några dagar till
 
- - -
 
Härliga dagar, vädret är smått fantastiskt... jag tar semester ett par veckor nu!
 
SKÖT OM ER!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar