8 juli 2011

Semester


Nu har jag semester - Någonting som är en självklarhet för oss alla! Det var 1938 som det lagstadgades om semester... så det är inte så länge det varit en självklarhet. Idag har många av oss både 6 och 7 veckors ledighet. Vi värdesätter ledig tid på ett nytt sätt.


- - -

Ordblind??  Jag vet att jag ibland får svårt med stavningen... men det känns ändå helt OK då jag har förstått att ni förstår vad jag menar  =). Så även i fortsättningen kommer det att dyka upp små fel när jag ibland skriver mina texter. Har också ofta alldeles för bråttom...   Att ha lite svårt med stavning ibland kan nog bromsa många som skulle vilja skriva texter. Men inte mig!!

- - -

Pratade med rederiet för DESSI - Färjan mellan Kalmar-Färjestaden. Starten har blivit bra och de kunder jag vidtalat är mycket nöjda. Hoppas du också åkt en tur...

- - -

Idag golf med Goa Gubbar - Känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar