24 nov. 2013

Första snön...

 
Den här natten hade jag planer på att sova 13 timmar, det blev 6,5. Lite sleten på ren svenska, mycket omkring mig och tempot är högt. Veckan som gick var kanon, kvällsarrangemang till ca 21-22 både tisd, onsd och torsdag. Mycket trevliga såna men det tar lite kraft också. Jag är bortskämd i mitt yrke att få medverka på många trevliga arrangemang. TACK för en kanonvecka!
 
Började efter dessa härliga timmar med en lång promenad runt Stensö. Svanar, Hägrar - ja, alla ser ut att ladda för vinter. Idag snålblåst och 2 grader. Säsongens första snöflinga kyler kinden, hoppas det blir den enda....
 

 
1:a advent på G. En fördel med att vara delaktig i jaktlag är att man lär sig var vackert ris, vit mossa och En är lätt att plocka. Nu ska det pyntas =)
Ska ta mig till kyrkan på söndag, inte den flitigaste gästen... men på söndag får det bli lite andlig spis!
 

 

 
Och så startade veckan med besked om att Robert Gustafsson kommer tillbaka sommaren 2014. Vi syns där och HÄRLIGT att succén i Krusentiernska fortsätter.
 
- - -
 
Ja det är mycket positiva saker som händer men beskedet i veckan om att Outnorth flyttar sitt lager till Växjö gör ont. Vill att ni vet att det är många i Kalmar som jobbat mycket för att få ha kvar lagret i Kalmar. Tuffa papper men vi måste fortsätta att jobba med e-handelsnätverket och hitta synergier som ger vårt sydöstra hörn styrka. KÄMPA!
 
- - -
 
Ha en go vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar