8 mars 2011

Kameler

Oman - Tisdag 8 mars (Grattis Alexandra, idag din fodelsedag).

Anne-Lotte kanner mig sen Thailand, vill gora business, sa igar forsokte jag fa besokare till att rida Kamel, gick val inte sa bra. De sag forskrackta ut med mig som forare.

Passade pa att handla med Erik o Kerstin i storre varuhus. Sa frascht och titta har pa bilden sa ser ni kryddhyllorna. Sackavis med ALLT som finns.

Fiskdiskarna ar ocksa helt sanslost harliga - Med Indiska Oceanen som hav sa blir det mycket fisk, och bra smakar det.

Idag en golfrunda igen, 28 gr, sol - Ja VI MAR BRA. Har skulle jag definitivt kunna spendera vintrarna i fortsattningen, detta klimat ger under sin vinter 20-30 grader. Funderar skarpt... ar ju bekant att vinter (Svensk) kanske inte ar min basta grej.

Ha det bra ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar