27 juli 2010

Mitt i sommaren


Att hänga tvätt ute är somrigt - känns som kläderna blir "friskare" och skönare. Säkert ren inbillning men ändå en skön känsla.

Varit på Öland (igen). Ekerum GK, övernattning med goa vänner, golf, mat, dryck - jag enkelt och trevligt. Återigen måste jag berömma anläggningen - Den växer verkligen och kunden är i centrum =) - OCH det roligaste är att nu har man två BRA golfbanor också - Kör på, jag gillar det som sker!

Pratade med en go vän - begravning nästa vecka, någon de kände har hastigt avlidigt alldeles för tidigt. Vi avslutade samtalet med "fånga dagen". Man blir ständigt påmind om att livet inte är för evigt men denna sommar känns det som jag verkligen gillat, fått en del gjort hemma, vädret har varit briljant, härliga vänner och många kalas - Jag har fångat sommaren och hoppas den håller på minst två månader till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar